torstai 16. tammikuuta 2014

kaikkee randomii

meijä luokka on sinäänsä aika jännä me vaan riehutaan lolz :P mun paras kaveri se on hyvä tyyppi mut me keksitään aina jotain kivaa meijän luokassa meijän koulussa mä en oikee muista mikä paikka mut me tehää meijän koulun yhteen oveen aina pilareita välkällä meijän koulussa ei hakata ketään ja en usko että joku polttais meijän koulussa se on iha kiva paikka siis kun siellä voi hengata kavereiden kaa mut oon ihmetelly että mistä pewdiepie sai idean tehä niitä videoita kauhu videoita ja niin i love bloggin en tiiä miks mut yhtä äkkiä aloin just tänään blogata mutta jos luette niin käykää kattoo mun videoit kanavan nimi on stefu kida.

Oon huomannu että sillon kun bloggaan puhun ihan sekavia.Meijän koulun kivoin aine on ehkä englantti tai matikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti